The Effects of Geographical and Perceptual Similarities of Neighboring Stores on the Online Reviews (Consumers’ Online Attentions) of Off-line Stores : Empirical Studies on Online Reviews of Coffee Franchise
오프라인 스토어에 대한 온라인 관심 활동에 경쟁 스토어의 지리적, 지각적 유사도가 미치는 영향: 커피 프랜차이즈 온라인 후기를 중심으로
- 주제어 (키워드) Online review , Brand similarity , Geographic distance
- 발행기관 서강대학교 일반대학원
- 지도교수 정재학
- 발행년도 2023
- 학위수여년월 2023. 8
- 학위명 석사
- 학과 및 전공 일반대학원 경영학과
- 실제 URI http://www.dcollection.net/handler/sogang/000000076552
- UCI I804:11029-000000076552
- 본문언어 영어
- 저작권 서강대학교 논문은 저작권 보호를 받습니다.