무인매장의 기술적, 경험적 요인과 이용고객 인적요인이 경험의 즐거움 및 재방문의도에 미치는 영향 연구
Study of the Impacts of the Technological and Experiential Factors of Unmanned Stores and the Personal Factors of Customers on Experience Enjoyment and Revisit Intention
- 주제어 (키워드) 무인매장 , 기술적 요인 , 경험적 요인 , 인적요인 , 경험의 즐거움 , 재방문의도 , Unmmaned stores , Technological factors , Experiential factors , Human factor , Experience enjoyment , Revisit intention
- 발행기관 서강대학교 경영전문대학원
- 지도교수 이준겸
- 발행년도 2022
- 학위수여년월 2022. 8
- 학위명 석사
- 학과 및 전공 경영전문대학원 글로벌서비스경영학과
- 실제 URI http://www.dcollection.net/handler/sogang/000000067074
- UCI I804:11029-000000067074
- 본문언어 한국어
- 저작권 서강대학교 논문은 저작권 보호를 받습니다.