국가이미지가 중국소비자의 한국화장품 구매의도에 미치는 영향 : 브랜드이미지의 매개효과와 제품관여도의 조절효과를 중심으로
The Effect of National Image on Chinese Consumers' Intention to Purchase Korean Cosmetics : Focusing on the Mediating Effect of Brand Image and the Moderating Effect of Product Involvement
- 주제어 (키워드) 국가이미지 , 브랜드이미지 , 제품관여도 , 구매의도 , 한국 화장품 , National Image , Brand Image , Product Involvement , Purchase Intention , Korean Cosmetics
- 발행기관 서강대학교 일반대학원
- 지도교수 신호창
- 발행년도 2022
- 학위수여년월 2022. 2
- 학위명 석사
- 학과 및 전공 일반대학원 신문방송학과
- 실제 URI http://www.dcollection.net/handler/sogang/000000066550
- UCI I804:11029-000000066550
- 본문언어 한국어
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