온·오프라인 채널 환경에서 제품유형이 정보탐색채널과 구매채널의 일치성에 미치는 영향 : 정보탐색 활동성의 매개효과
The Effect of Product Type on the Consistency of Information Retrieval Channel and Purchase Channel in Online-Offline Channel Environment : the mediating effect of information exploration activity
- 주제(키워드) 온라인 채널 , 오프라인 채널 , 정보탐색 채널 , 구매 채널 , 채널 일치 , 구매의사결정 , 관여도 , Online Channel , offline Channel , Information Search Channel , Purchase Channel , Channel Matching , The Consumer Decision Process , involvement
- 발행기관 서강대학교 일반대학원
- 지도교수 임채운
- 발행년도 2021
- 학위수여년월 2021. 8
- 학위명 석사
- 학과 및 전공 일반대학원 경영학과
- UCI I804:11029-000000066259
- 본문언어 한국어
- 저작권 서강대학교 논문은 저작권보호를 받습니다.