글로벌 기업의 명성 전략 변화 연구 : 지속가능경영을 위한 기업 명성 평가 모델을 중심으로
A Study on the Change of Reputation Management Strategy of Global Companies : Focused on the corporate reputation evaluation model
- Subject 지속가능경영 , 기업명성 평가모델 , 기술 브랜드 , 기업시민 브랜드 , 서비스 브랜드 , 경영 브랜드 , 사회공헌활동 , 친환경경영 , 공익재단설립 , 사회문제해결 , Sustainability Management , Corporate Reputation Evaluation Model , Technology brand , Corporate citizen brand , Service brand , Management brand , Social contribution activities , Eco-friendly management , Social problem resolution
- Publisher 서강대학교 일반대학원
- Adviser 신호창
- Issued 2021
- Awarded 2021. 2
- Thesis degree 석사
- Major 일반대학원 신문방송학과
- UCI I804:11029-000000065892
- Language 한국어
- Rights 서강대학교 논문은 저작권보호를 받습니다.