소비자특성이 라이브 스트리밍 쇼핑 서비스의 수용의도 및 지속사용의도에 미치는 영향
A Study on the Effect of Consumer Characteristics on the Acceptance Intention and Continuous Use Intention of Live Streaming Shopping Service
- 주제(키워드) 라이브 스트리밍 쇼핑 , 소비자 특성 , 사회적 영향 , 사회적 압력 , TAM , 사회적 실재감 , Live streaming shopping service , customer characteristics/attributes , social influence , subjective norm , innovativeness , social presence , desire for interaction , intention of reuse , acceptance intention , social influence , contact service
- 발행기관 서강대학교 경영전문대학원
- 지도교수 김민균
- 발행년도 2021
- 학위수여년월 2021. 2
- 학위명 석사
- 학과 및 전공 경영전문대학원 글로벌서비스경영학과
- UCI I804:11029-000000065837
- 본문언어 한국어
- 저작권 서강대학교 논문은 저작권보호를 받습니다.