2015 개정교육과정에 따른 영어독해와 작문 교과서와 영어 공통 교과서 비교 분석 : 쓰기 활동을 중심으로
A Comparative Analysis of Two Textbooks between English Reading and Writing Textbooks and English Textbooks: In terms of Writing Activities
- 주제(키워드) 영어 독해와 작문 , 쓰기 활동 , 영어 공통 교과서 , 영어 교육 , 영어 교육과정 , eywords: English reading and writing , writing activities , High School English , English Education , English Curriculum
- 발행기관 서강대학교 교육대학원
- 지도교수 이요안
- 발행년도 2020
- 학위수여년월 2020. 8
- 학위명 석사
- 학과 및 전공 교육대학원 영어교육
- UCI I804:11029-000000065535
- 본문언어 한국어
- 저작권 서강대학교 논문은 저작권보호를 받습니다.