가치공동창출에서 고객참여에 대한 실증연구 : 소셜미디어 서비스 제공자 관점을 중심으로
An Empirical Study on Customer Engagement in Value Co-Creation: Focusing on Social Media Service Provider’s Perspective
- 주제(키워드) 고객참여 , 서비스 제공자에 대한 만족 , 서비스 조정비용 , 고객반응 수익성 , 가치공동창출 , customer engagement , satisfaction with service providers , service coordination costs , customer response profitability , value co-creation
- 발행기관 서강대학교 경영전문대학원
- 지도교수 하병천
- 발행년도 2020
- 학위수여년월 2020. 8
- 학위명 박사
- 학과 및 전공 경영전문대학원 글로벌서비스경영학과
- UCI I804:11029-000000065517
- 본문언어 한국어
- 저작권 서강대학교 논문은 저작권보호를 받습니다.