2015 개정 교육과정에 의한 고등학교 「영어 독해와 작문」 교과서 쓰기 활동 분석
An Analysis of Writing Activities in High School English Reading and Writing Textbooks Based on the 2015 Revised Curriculum
- 주제(키워드) 쓰기 활동 , 교과서 분석 , 장르 , 동료 피드백 , 2015 개정 교육과정 , 영어 독해와 작문 교과서 , 영어 쓰기 교육 , 점검 기준 , writing activities , genres , peer feedback , 2015 revised curriculum , English Reading and Writing textbooks , English writing education , checklist
- 발행기관 서강대학교 교육대학원
- 지도교수 유원호
- 발행년도 2019
- 학위수여년월 2019. 2
- 학위명 석사
- 학과 및 전공 교육대학원 영어교육
- 실제URI http://www.dcollection.net/handler/sogang/000000064041
- UCI I804:11029-000000064041
- 본문언어 한국어
- 저작권 서강대학교 논문은 저작권보호를 받습니다.