한류 3.0 시대의 한국전통문화체험관광 서비스품질이 고객만족과 추천의도에 미치는 영향 : 외국인 대상으로
The Effect of Service Quality on Satisfaction and Intention of Word-of-Mouth in Experiential Tourism of Korean Traditional Culture in the Period of K-Wave Ver. 3.0: Focused on Foreigners
- 주제(키워드) 한류 3.0 , 한국전통문화 , 체험관광 , 한류문화컨텐츠 , 서비스품질 , 고객만족 , 추천의도 , Korean traditional culture , experiential tourism , service quality , customer satisfaction , intention of recommendation , K-Wave
- 발행기관 서강대학교 경영전문대학원
- 지도교수 서창적
- 발행년도 2019
- 학위수여년월 2019. 2
- 학위명 석사
- 학과 및 전공 경영전문대학원 글로벌서비스경영학과
- 실제URI http://www.dcollection.net/handler/sogang/000000063858
- UCI I804:11029-000000063858
- 본문언어 한국어
- 저작권 서강대학교 논문은 저작권보호를 받습니다.