기업 블로그 환경에서 공중 댓글의 방향성과 기업의 응답성이 기업 의제 형성에 미치는 영향 : 기업 능력(CA)과 기업의 사회적 책임(CSR) 의제를 중심으로
The influence of corporate associations, valence of online users’ comments, and corporate responsiveness on corporate agenda building in the blogosphere: Corporate ability agenda versus corporate social responsibility agenda
- Subject 기업 의제 형성 , 블로그 매개 커뮤니케이션 , CA , CSR , 온라인 구전효과 , 기업의 응답성 , 기업 명성 , Corporate agenda building , Blog-mediated communication , Corporate ability , Corporate social responsibility , Electronic word-of-mouth , Corporate responsiveness , Corporate reputation
- Publisher 서강대학교 일반대학원
- Adviser 김수연
- Issued 2015
- Awarded 2015. 2
- Thesis degree 석사
- Major 일반대학원 신문방송학과
- URI entity http://www.dcollection.net/handler/sogang/000000055290
- Language 한국어
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